فایل ضمیمه (سایز: 387KB فرمت: docx)
امضای تفاهم نامه همکاری مشترک مابین شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری وزهکشی و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس
.............
در مراسمی با حضور مهندس نوروزی مدیرعامل  شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان فارس و مهندس احمدی رییس  سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس، تفاهم نامه همکاری  مشترک در موضوعات مختلف حوزه حفاظت و بهره برداری آب، میان دو ارگان غیر دولتی به امضا رسید.
 این مراسم که در صبح روز سه شنبه 29مهرماه در دفتر مرکزی شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی فارس ، با توجه به شرایط و محدودیت های اجتماعی در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی مبارزه با کرونا به صورت محدود برگزار شد، طرفین بر  حسن اجرای مفاد تفاهم نامه تاکید کردند. 
در ابتدای این مراسم مهندس حامد نوروزی با ابراز خوشحالی از امضای تفاهم نامه بین دو طرف اظهار امیدواری کرد : تخصص گرایی و علم محوری، زمینه‌ساز ارتباطات و تبادلات چندجانبه میان طرفین  شود.
ایشان  تصریح کرد: همه با هم تلاش می کنیم  با اجرای این تفاهم‌نامه زمینه برد-برد در همکاری های دو جانبه فراهم شود .
مهندس احمدی ریاست  سازمان نظام مهندسی  نیز با ابراز خوشحالی از ارتباط و گسترش همکاری های دو جانبه  ابراز  داشت : امیدواریم این ارتباط و همکاری سالیان سال تداوم داشته  و منجر به موفقیت های روز افزون برای همدیگر شود .
مهندس نوروزی در جریان این مراسم با بیان اینکه شرکت بهره برداری با قدمتی حدود ۳۰ ساله یکی از پرافتخارترین شرکت های بهره برداری در سطح کشور  به شمار می‌رود، ابراز امیدواری کرد که از ظرفیت های دانش آموختگان رشته های دانشگاهی مرتبط و اعضای توانمند و متخصص سازمان نظام مهندسی حداکثر استفاده لازم در سال جهش تولید  صورت پذیرد.
 
ایشان همچنین افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس با قریب به ۱۷ هزار عضو دانش آموخته یکی از بزرگترین ذخایر علمی در سطح ملی و بین‌المللی است که باید از این ظرفیت بی بدیل به نحو شایسته برای پیشرفت و توسعه کشور  استفاده کرد .
مهندس احمدی اظهار داشت : بی شک همکاری میان دو طرف می ‌تواند بستر مناسبی برای  برگزاری دوره های آموزشی جهت  بهره برداران حوزه آب های سطحی به منظور ایجاد فرهنگ سازی استفاده بهینه از منابع  آب  شود .
در پایان این مراسم، تفاهم نامه با حضور طرفین امضا و تبادل گردید.

چاپ