مدیرحفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای از اجرای احکام قطعی شده 1700 حلقه چاه غیر مجاز دراستان فارس خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس علی اکبر بازیار مدیر حفاظت و بهره برداری شرکت گفت : با توجه به اینکه استان فارس قطب کشاورزی کشور می باشد و معیشت مردم بصورت مستقیم و غیر مستقیم به کشاورزی گره خورده است لذا تخلفات آبی نیز بصورت گسترده انجام می گیرد.

ایشان افزود یکی از مهمترین پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی در شرکت آب منطقه ای فارس پروژه انسداد چاههای بدون پروانه می باشد.

بازیار با شاره به اهمیت مصوبات شورای حفاظت از منابع آب استان و شورای حفاظت از منابع آب شهرستانها ادامه داد در اولین جلسه شورای حفاظت آب استان به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندارفارس شرکت آب منطقه ای مکلف شد 15 درصد از چاههای غیر مجاز را در سال جاری پر و مسلوب المنفه نماید.

ایشان افزود با همکاری بسیار خوبی که مجموعه دادگستری در اجرای احکام و دستورات قضایی با آب منطقه ای داشتند تعداد زیادی از احکام صادره در سال جاری اجرا گردید .

مدیر حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای فارس ادامه داد خوشبختانه 1700 حلقه چاه بدون پروانه  در سال جاری پر و مسلوب المنفه شد که این روند در تعدادی از شهرستانها ادامه دارد .

بازیار در پایان از  همکاری بسیار خوب  مسیولین سیاسی و انتظامی استان بخصوص استاندار و فرمانداران شهرستانها بعنوان رییس شورای حفاطت  تشکر و قدردانی کرد .

لازم به ذکرست استان فارس دارای بیش از 102 هزار منبع آبی می باشد که در تعداد 134محدوده مطالعاتی از مجموع 609 محدوده مطالعاتی کشورپراکنده شده اند .

 


چاپ