فایل ضمیمه (سایز: 93KB فرمت: jpg)

زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون آی

که بیش از پنج روزی نیست حکم میر نوروزی

 

سپاس ایزد منان را که ما را یاری کرد تا در سایه رحمت و لطف بیکرانش و تلاش بی ‌وقفه و همت همکاران دلسوز خود، به بخش زیادی از اهداف و رسالت مورد نظر مان دست یابیم.

همکاران عزیز، همانگونه که مطلعید به فضل پروردگار و با همکاری و عزم راسخ شما در سالی که گذشت شرکت به موفقیت های زیادی نائل گردید و این تنها با همت و جدیت تک تک همکاران خستگی‌ناپذیر و ارجمندم در مجموعه ی ادارات تابعه میسر شد که جا دارد از این همراهی و همدلی صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

به یقین با همراهی و تلاش شما همکاران صمیمی و دلسوز، برای سال جدید نیز طرحی نو در انداخته و  با امید، صداقت، تعهد، همدلی، همسویی ، پشتکار و احساس مسئولیت، به اهداف اصلی شرکت دست خواهیم یافت و برگ زرین دیگری در کارنامه ی خود ثبت خواهیم کرد.

آنچه مسلم است شرکت به پشتوانه ی نیروهای توانمند، متخصص، خلاق، ایده پرداز و با تجربه اش به اینجا رسیده است، لذا در سال 1398 نیز باید امیدواری، پشتکار، آینده نگری، دقت و سرعت در انجام امور را سرلوحه کار خود قرار دهیم تا بتوانیم مشکلات را یکایک پشت سر گذاریم.

پیشاپیش آغاز سال نو و بهار طبیعت را تبریک گفته، سالی سرشار از برکت، معنویت، سلامتی، سعادت، شادکامی و پیروزی را، برای تمامی شما عزیزان و خانواده محترمتان از ایزد منان مسئلت دارم.

 

حامد نوروزی

مدیرعامل


چاپ